Att bli fri från en liten sömntablett

är svårare än man kan tro! Tack alla för era svar och kommentarer vilka ger mig tröst !
Jag har önskat att bli fri från en sömntablett som jag tagit dagligen sedan 3 år. Nu får jag äntligen stöd med detta.Är kallad till TUB mottagningen på Ks i augusti där jag kommer att få hjälp att bli av med tabletten. Jag blir inlagd under vardagar och vistas hemma under helgen.Det kan bli troligen 2 veckors inläggning. Jag kommer att få två kontaktpersoner.
Känns lite nervöst men sömntabletterna kan ge även personlighetsstörningar  Det vore underbart att kunna somna utan tabletten!

HÄLSN/MF


Kommentarer
Postat av: Siso

Hej

Jag hade lite svårt att läsa dina sista två inlägg. Du har skrivit med jätte stora vita bokstäver på vit beige botten. Kan du vara snäll och ändra din text till svart och med mindre bokstäver?



Om du går in på din dator och söker på din stadsdelsförvaltning och funtionshinder och psykisk funktionshinder kan du få fram mycket bra uppgifter på personer som kan hjälpa dig vidare. Det finns något där som heter "funktionshinderompud". Jag har hennes namn och telefonnummer. Sedan finns det något som heter "Alfa" och där finns det också olika hjälp att få. Jag har nummer och namn dit också. Kontakta mig om du är intresserad eller sök själv på din dator. Du kan få en personlig ombud om du vill eller daglig verksamhet för att komma från din depression. Det är bra att komma ut och träffa folk som kanske har det ännu värre en du har.

Jag hoppas att du blir snart dig själv igen. Jag saknar den personen som du var innan du blev sjuk.

Kram /syrran

2009-12-07 @ 19:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0